Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj

Nie rozumiem kobiet...

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna -> #siedlce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Nawry
gadulstwo jak tralala

Dołączył: 08 Cze 2001
Posty: 113
Skąd: Żabokliki

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 4:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy jest ktos kto potrafi ogarnac i zrozumiec postepowanie kobiet? Ja bynajmniej nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
julinka
gadulstwo jak tralala

Dołączył: 12 Cze 2001
Posty: 126
Skąd: siedlisko

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 5:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez nie

_________________
parszyfka oswojona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt
GonTee
gadulstwo jak tralala

Dołączył: 20 Cze 2001
Posty: 196
Skąd: Mafia Mrozy

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kobieta zmenna jest - to wiadomo nie od dzis.
ale przy odrobinie obserwacji i inteligencji mozna zaobserwowac schematycznosc postepowania tych istot
mi to sie udalo i jakos mi sie w tej sferze powodzi zeby nie sklamac ..hm Bardzo dobrze

_________________
Gonti GSM
GSM 502 629 200
BEST REGARDS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
welka
mały gadatek

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 74
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie badz taki pewny siebie,ale zycze dalszych sukcesow.Mam nadzieje ze Ci sie nie znudza te zmienne kobiety

_________________
shut ur fakin' face unlcefucker
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt
GonTee
gadulstwo jak tralala

Dołączył: 20 Cze 2001
Posty: 196
Skąd: Mafia Mrozy

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty ty ty ... ty nie bądź taka cwana, zresztą sama powiedz... czy ja kłamię ? mam ryj jak niewypał, mieszzkam na wsi, nie mam kasy, obycia pewnie tez za duzo... ale jakos nie przeszkadza mi to dziurawic kilka lalek na miesiąc (i tu daje sie zauwazyc chamstwo) ale nie uzalam sie wszem i wobec nad soba jaki to ja jestem biedny jak jeden z naszych znajomych...przemilcze... positive vibration's to jest ... ;P

_________________
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No coz, wymieniles same zalety.Faktycznie czego ma chciec wiecej taka lalka.Tylko dziurawic! A jak juz dziurawa?
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak fajna i madra to mozna nawet porozmawiac jeszcze, zaprosic gdzies, traktowac jak najlepszego przyjaciela, w najgorszym przypadku zaufac ale tego nie robie od jakis 4 lat kiedy to zlapalem panne na robieniu rogow i zeby jakos z tego wyjsc musialem peknac jeden nos koledze na wyjezdzie zreszta, czego pozniej zalowalem bo wkoncu pies nie wezmie jak suka nie da..czyz nie mam racji ? krotko piszac, narazie szuakm tej jednej jedynej ale jak znajde napewno smietanke z irca ktora daje sie lubic zaprosze na party...

_________________
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...powiedzial:"szukajcie a znajdziecie"...bardzo ladnei to ujales Gonti.Pelne uznanie.Cmok!
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm
ja jestem jakis taki ze co na watrobie to mowi ei tyle
dlatego czasem potrafie obiecac wpierdol jak to zrobilem ostatnio Lamowi bo mnie wpieniaja jego poglady ktore bezposrednio odbijaja sie na zyciu kanalowym innych bo wiadomo ze gdyby nie to spoko jest demokracja...
do czego zmierzam
hm
w sumie zapomnialem, poprostu moze tak..jestem prawdomowny do bolu chociaz nie raz to kogos rani ale niestety zcie to nie bajka i jesli ja moge byc raniony wiec moge i ranic no nie ?

_________________
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja to wiem i bardzo to u ciebie cenie,zreszta u kazdego...hehe ale sie rozwijamy.Nalezy nam sie flaszka od autora tego forum )
[...]

PostWysłany: Sob Wrz 22, 2001 11:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i prosze z niby blahego tematu powstal ladny temacik poparty naszymi wywodami mniej lub bardziej trafnymi i na(nie) temat )
glosuje za krówką zwykla polowka to dla nas zdecydowanie za malo
))

_________________
[...]

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2001 3:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autor nic nie obiecywal Gontiego ani welki nie znam ale juz mi sie podoba ich spojrzenie na swiat. Co do tej jedynej to moge sie pochwalic ze znalazlem i wiem na pewno, ze to "Ona" )))
[...]

PostWysłany: Czw Wrz 27, 2001 7:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm, poznać się można...
ale ja nie o tym...
pogratulować oczywiście bo ja nadal szukam... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
kris_sie

Dołączył: 26 Sie 2001
Posty: 15
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Paź 02, 2001 2:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt chyba nie jest w stanie do konca zrozumiec kobiet skoro one same sie nie rozumieja w 100% a przy ich zmiennosci to zupelnie nie mozliwe nawet dla nich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt
Timea
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 323
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Paź 09, 2001 3:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wy sie kobiet nie czepiajcie... ja Wam powiem jedno: kobiety dokladnie wiedza czego chca, tylko czasem udaja... To sie nazywa wyrachowanie
Ciiicho Nawry ciiicho

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Timea dnia 2001-10-09 15:51 ]
[...]

PostWysłany: Wto Paź 09, 2001 8:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to sie nie nazywa wyrachowanie tylko brak orgazmu

_________________
Gonti GSM
GSM 502 629 200
BEST REGARDS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
YagoDa
uu Panie .. ta to dopiero ma gadane^3

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 641
Skąd: chlopak z miasta

PostWysłany: Czw Paź 11, 2001 9:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kobiety są nieznane, niezbadane, to jest w nich piękne...a czy wyrachowane...heh jesli sa to jest ich bardzo mało na szczęście

/me kocha kobiety ))

_________________
Szukam żony....obrzydliwie bogatej.
[...]

PostWysłany: Nie Paź 14, 2001 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GonTee, Wy faceci to wszystko do bzykania sprowadzacie... glodnemu chleb na mysli
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
BuuM
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 218
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie Paź 14, 2001 5:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiesz Madziu bo to tak wygodnie... zgodniej z tym kawalem... zona mysli ze maz u kochanki, kochanka mysli ze zona go niepuscila... a on sam sie zabawia swoimi zabawkami (nie mylic z wiadomo czym

Faceci sa prosci... pozatym to tak wygodnie myslec tylko o jednym

BuuM ))))))))))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
YagoDa
uu Panie .. ta to dopiero ma gadane^3

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 641
Skąd: chlopak z miasta

PostWysłany: Pon Paź 15, 2001 10:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o BuuM

a piekarzom to chleb na myśli

_________________
Szukam żony....obrzydliwie bogatej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lam
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 27 Maj 2001
Posty: 248
Skąd: Brooklyn (ten w Siedlcach)

PostWysłany: Wto Paź 16, 2001 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja jestem bogiem, uświadom to sobie.

A doktor w ,,Powrocie do przyszłości'' powiedział Martiemu, że zniszczy wehikuł czasu i przestanie się zajmować poznawaniem dziejów ludzkości, w zamian oddając się badaniom nad inną wielką tajemnicą ludzkości - KOBIETAMI

BuuMie: ty jesteś jakiś zboczony, normalny facet myśli o seksie przez 96,5% czasu, no ale non stop? Mógłbyś przynajmniej pozory zachowywać!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
vibo
uu Panie .. ta to dopiero ma gadane^3

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 553
Skąd: Brooklyn

PostWysłany: Wto Paź 16, 2001 1:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tylko dodam ze kobiety tak ciagle placza ze im sie serce lamie i jakie to one sa nieszczesliwe z tego powodu... a same robia to samo albo i nawet gorzej

_________________
vibo-vit smaczny zdrowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
YagoDa
uu Panie .. ta to dopiero ma gadane^3

Dołączył: 28 Maj 2001
Posty: 641
Skąd: chlopak z miasta

PostWysłany: Wto Paź 16, 2001 6:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie lamie, a Lamie, to podstawowa różnica
poza tym kobiety trzeba kochać...czasem mężczyźni płaczą więcej, różnie bywa.

_________________
[...]

PostWysłany: Wto Paź 16, 2001 6:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak, jeszcze jedno...będę doktorem, będę doktorem...będę je badał z tyłu i z przodu...

_________________
[...]

PostWysłany: Sro Paź 17, 2001 2:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadne Lamie tylko tak jak bylo..przeczytaj to jeszcze kilka razy moze

_________________
[...]

PostWysłany: Sro Paź 17, 2001 2:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O wlasnie wlasnie, padlo gdzies jedne madre zdanie. Kobiet nie trzeba rozumiec, kobiety trzeba kochac
[...]

PostWysłany: Czw Paź 18, 2001 4:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale nie wszystkie chca byc kochane...

_________________
[...]

PostWysłany: Pią Paź 19, 2001 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a Ty pewnie biedny Vibie ciagle wpadasz na takie ?

[...]

PostWysłany: Sob Paź 20, 2001 11:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

vibo, mylisz sie, skarbie, my wszystkie chcemy i dajemy sie kochac co nie znaczy ze musimy ta milosc odwzajemniac.. to roznica
o.
[...]

PostWysłany: Nie Paź 21, 2001 1:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

otoz powiem wam ze trafilem na taka ktora to mi wlasnie powiedziala ze nie chce byc kochana

ps. swoje posty mozna samemu usuwac

_________________
vibo-vit smaczny zdrowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
Upior
gadulstwo jak tralala

Dołączył: 06 Cze 2001
Posty: 189
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto Paź 23, 2001 10:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale dzięki temu temat zrobił się "gorący"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rozbi
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 03 Sie 2001
Posty: 212
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Sro Paź 31, 2001 5:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zacytuje wielkiego mistrza Rozbiego (skromny jestem co nie) : "Kobiety sa jak cieple wilgotne i niszcza co moga a pozniej odchodza".
PS. Wiem ze to nie ja powiedzialem ale wielki mistrz Rozbi tak ladnie brzmi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora WP Kontakt
Timea
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 323
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią Lis 02, 2001 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy mi sie wydaje czy moja wiadomosc jest powtorzona 4 razy??
wybaczcie... to szkolne kompy
i tak se tlumacz
to sie wiecej nie powtorzy, ale nie obiecuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email WP Kontakt
DarkIta
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 09 Kwi 2002
Posty: 409
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw Lut 20, 2003 1:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o tak .. kobiety sa wyrachowane .. na szczescie nie wszystkie, ale jest ich coraz wiecej i robia sie takie wlasnie przez facetow. no chyba ze ze przez kobiety. jelsi jest lesbijką
_________________
Szkodzę ludziom, rzucam czary,
sprowadzam nieszczęścia
IMPORT - EXPORT
[...]

PostWysłany: Czw Lut 20, 2003 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Staja sie wyrachowane przez facetow ?? Moglabys sprecyzowac wypowiedz bo nie bardzo rozumiem (mlody jestem).
_________________
------OKO WIDZI WSZYSTKO-----
ONI Są wśród nas
[...]

PostWysłany: Sob Mar 15, 2003 5:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to gdy podrosniesz wszystko stanie sie jasniejsze ;)
_________________
vibo-vit smaczny zdrowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen WP Kontakt
Chlorek
mały gadatek

Dołączył: 27 Maj 2001
Posty: 50
Skąd: lost in space

PostWysłany: Czw Mar 20, 2003 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nawry coś tam napisał:

Szkoda, że niektórzy nie umieją zauważyć podstawowych nieskomplikowanych schematów. Jak nie wiesz o co chodzi, to się lepiej powieś.
_________________
[(){ [|[&};](){ [;};]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gwiazdka
gadulstwo jak tralala^2

Dołączył: 02 Cze 2001
Posty: 324
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw Mar 20, 2003 11:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chlopcy, chlopcy! spokojnie!
_________________
K.R.- autor nie ponosi odpowiedzialnosci za ewentualne szkody spowodowane przeczytaniem tego postu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Tlen WP Kontakt
jaku

Dołączył: 10 Kwi 2003
Posty: 11
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią Kwi 11, 2003 12:58 pm    Temat postu: moze to cos rozjasni Odpowiedz z cytatem

To nie moje ale zupelnie sie zgadzam (chociaz sa wyjatki!!!) Moze to mowinno pojsc do sekcji HUMOR?

> [...]
>
> PONAD WSZYSTKO WAZNE JEST, BY:
>
> 62. Nie zapominac dat:
> * rocznic (wesele, zareczyny, pierwsza randka, itd.)
> * urodzin
> * menstruacji
>
> Ale nawet, jesli zastosujesz sie do powyzszych wskazówek perfekcyjnie,
> nie masz 100% pewnosci, ze bedzie ona szczesliwa, poniewaz pewnego dnia
> moze uznac, ze dusi ja nieskonczona perfekcja jej zycia z Toba i uciec z
> pierwszym dzikim zapijaczonym, nieokrzesanym dupkiem jakiego spotka...
>
> JAK USZCZESLIWIC MEZCZYZNE:
> Pozwól mu pobawic sie swoimi cycuszkami...
_________________
Jaku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna -> #siedlce Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach