Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj

Znaleziono 11 wyników
Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: dowcip dnia ? ;)
jaku

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 37294

PostForum: Anegdoty, dowcipy i kawały   Wysłany: Czw Maj 22, 2003 8:50 pm   Temat: na zachete
> Uwaga tekst wybitnie smieszny, moze wzbudzic fale niekontrolowanego
> miechu - nie czytac przy szefie

  Temat: p2p (e-mule)
jaku

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8469

PostForum: Forum WWW   Wysłany: Pon Maj 19, 2003 9:55 pm   Temat: p2p (e-mule)
wpadlem wlasnie przypadkiem na ten programik a wlasciwie na stronke www.osiolek.com i tak zaczela sie moje przygoda. Sporo ciekawych rzeczy tam siedzi ale transfer to mam taki niemrawy ze strach. Tak ...
  Temat: polecane ..ogladane ..
jaku

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 61693

PostForum: Filmy   Wysłany: Sob Maj 17, 2003 11:16 pm   Temat: Frida
Co do Avalon to czy on byl faktycznie robiony w Polsce. Kojarzy mi sie ze to jakis japonski rezyse wiec myslalem ze to nie my. A wtedy trudno dywagowac na temat naszego kina sf na tym przykladzie.

  Temat: Gala z 22go kwietnia.
jaku

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 7068

PostForum: Filmy   Wysłany: Pią Maj 09, 2003 11:37 am   Temat: Jeniffer Lopez
Fajne sa te filmiki z gazet mozna sobie "za darmo" cos obejrzec. Ostatnio ogladalem taki filmik z Jeniffer Lopez ale nie pamietam juz z jakiej to bylo gazety, smieszny byl nawet. A no i "Barwy Kampani ...
jaku

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 61693

PostForum: Filmy   Wysłany: Pią Maj 09, 2003 11:33 am   Temat: Avalon
Czy ktos widzial Avalon? Ciekawy jestem jak sie to oglada.
  Temat: Efekty specjalne
jaku

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 6398

PostForum: Filmy   Wysłany: Czw Kwi 17, 2003 4:23 pm   Temat: nie ma sensu???
YagoDa: Odnośnie X-Menów....wiesz...widziałem to prawie do końca, moim zdaniem takie filmy w ogóle nie mają sensu, dno, dno, dno...mogliby ich nie robić.[/quote]

Jaku: ALE JEDNAK OBEJRZALES DO KONC ...
jaku

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 6398

PostForum: Filmy   Wysłany: Czw Kwi 17, 2003 4:21 pm   Temat: O kurka
O kurka ale mi sie dostalo, wyglada na to ze jestem zupelnym imbecylem kinowym. No ale dobrze czlowiek uczy sie caly czas a w wieku 13-tu lat zawsze mozna sie czegos nowego nauczyc. Zapisalem wasze fi ...
jaku

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 6398

PostForum: Filmy   Wysłany: Nie Kwi 13, 2003 8:59 pm   Temat: Efekty specjalne
Czy efekty specjalne w filmach nie przeslaniaja dzis samych filmow? Co prawda moga byc filmy nastawione bardziej na forme, artyzm, piekno a nie na tresc ale to chyba wyjatki. Tak wiec stawiam pytanie: ...
jaku

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 37294

PostForum: Anegdoty, dowcipy i kawały   Wysłany: Pią Kwi 11, 2003 1:01 pm   Temat: powtorka
> JAK USZCZESLIWIC KOBIETE
> Musisz tylko byc:
> 1. Przyjacielem
> 2. Kompanem
> 3. Kochankiem
> 4. Bratem
> 5. Kims jak ojciec
> 6. Nauczycielem
> 7. Mentorem
> 8. Kucharzem
> 9. Ogrodnikie ...
  Temat: Nie rozumiem kobiet...
jaku

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 28806

PostForum: #siedlce   Wysłany: Pią Kwi 11, 2003 12:58 pm   Temat: moze to cos rozjasni
To nie moje ale zupelnie sie zgadzam (chociaz sa wyjatki!!!) Moze to mowinno pojsc do sekcji HUMOR?

> JAK USZCZESLIWIC KOBIETE
> Musisz tylko byc:
> 1. Przyjacielem
> 2. Kompanem
> 3. Kochank ...
  Temat: powtorki z rozrywki
jaku

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2983

PostForum: Filmy   Wysłany: Czw Kwi 10, 2003 10:36 pm   Temat: powtorki z rozrywki
Generalnie jestem zdania, ze kolejne czesci z danej serii filmu to pomylka. Jak to sie fachowo na zywa? Sequele? No ale zdarzaja sie wyjatki. Ja podam obejrzany niedawno Taxi3. Calkiem smieszny, polec ...

Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do: