Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj

Znaleziono 23 wyników
Forum Siedlce - forum Siedlczan o Siedlcach Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Kupie ATARI
gsl

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8074

PostForum: Sprzedam - Kupię - Zamienię   Wysłany: Nie Lut 29, 2004 12:10 am   Temat: Kupie ATARI
jakt to leciało... uderz w stół...
gsl

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8074

PostForum: Sprzedam - Kupię - Zamienię   Wysłany: Pią Lut 27, 2004 1:04 am   Temat: Kupie ATARI
Sprzęt moge ci oddać powiedzmy za dobrą pizze (tylko miej na uwage że jest "w trakcie przenoszenia do większej skrzyneczki" - i leży tak już jakieś pare latek... ) - jeśli jesteś zainteresowany to ...
  Temat: Kto ma prawo mnie wylegitymować?
gsl

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 10877

PostForum: Pod Paragrafem   Wysłany: Pią Lut 27, 2004 12:52 am   Temat: Kto ma prawo mnie wylegitymować?
>Co może zrobić GSL? Jeździć na biletach jednorazowych. Skoro
>machnięcie dowodem uważa za niedogodność nie do zniesienia...

Machnąć dowodem bardzo chętnie, ale nie dać się wylegitymowa ...
  Temat: telefon
gsl

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 11249

PostForum: Pod Paragrafem   Wysłany: Czw Lut 26, 2004 9:48 pm   Temat: telefon
.... a jak Darkita powie że ma 10lat to będzie sprawa kolejnego pedofila i będą o tym trąbić na polzadzie i tiwien-njus
gsl

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8074

PostForum: Sprzedam - Kupię - Zamienię   Wysłany: Czw Lut 19, 2004 8:35 pm   Temat: Kupie ATARI
Jeżeli jesteś zainteresowany to mam atarynke: plyta 130xe, 512kb ramu, 3 romy (QMEG, TMOS, STANDARD) , 2 Pokeye (ale tego nie jestem pewien), SIO2PC. Do tego CA2001 + Toms muliti.

Całość ma tylko ...
  Temat: Sprzedam oryginalny dres NIKE
gsl

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3727

PostForum: Sprzedam - Kupię - Zamienię   Wysłany: Czw Lut 19, 2004 8:19 pm   Temat: Sprzedam oryginalny dres NIKE
zdęcie ? to umiesc gdzies nastronie co by nie wysyłac maili na darmo a alufelgi do beemki tez masz w zestawie ?

ps: żeby nie było wątpliwości: to Darkita na moim profilu trenuje złośl ...
gsl

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 10877

PostForum: Pod Paragrafem   Wysłany: Sro Lut 18, 2004 10:34 pm   Temat: Kto ma prawo mnie wylegitymować?
Jeszcze się nie dałem... właśnie sęk w tym że się nie chce dać

Precyzyjnie chodzi o to że w Białysmtoku zlikwidowano tkz bilety dekadowe (na okaziciela) i wprowadzono tkz rodzinne (kartonik nawe ...
gsl

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 10877

PostForum: Pod Paragrafem   Wysłany: Wto Lut 17, 2004 11:07 pm   Temat: Kto ma prawo mnie wylegitymować?
Pytanko do prawników dyżurnych: kto (i w jakich okolicznościach) ma prawo mnie wylegitymować? - to znaczy zarządać mojego dowodu osobistego i w nim
grzebać? (mam jeszcze taki zielony ). Oczywiści ...
  Temat: Hosting, poszukuje, zaplace
gsl

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 24079

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Nie Lut 15, 2004 9:11 pm   Temat: Hosting, poszukuje, zaplace

rozumiem teraz, ze egejtowska klika (macie za darmo internet w ich cafe ?) bedzie bronila sie "rekoma i nogoma"...

Wypraszam sobie! Nie jestem częścią żadnej "egejtowskiej kliki", więcej nigdy ...
  Temat: Ktokolwiek widzał, ktokolwiek wie...
gsl

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2772

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pią Lut 13, 2004 1:52 pm   Temat: Ktokolwiek widzał, ktokolwiek wie...
Witam.

Poszukuję informacji o pewnym miłym Panu (oczywiście z siedlec) z którym kontak urwał mi się jakieś 2 miesiące temu.
Ten Pan to:
Grzegorz Szostak
greyg.com lub Studio Greyg albo podobnie. ...
gsl

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 24079

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pią Lut 13, 2004 1:37 pm   Temat: Hosting, poszukuje, zaplace
(...)Dlaczego miałbym polecieć na kilka stów rocznie a potem jeszcze użerać się z wiecznie marudzącycm klientem to niestety nie dla mnie

masz racje, lepiej byc kilka stow rocznie do tylu.
T ...
gsl

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 24079

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Sro Lut 04, 2004 3:04 pm   Temat: Hosting, poszukuje, zaplace
E.... Upiór zapominasz że takie serwery z reguły mają limity transferu rzędu 7-10 gb/miesiąc co daje około 32kbit średniego transferu. Biorąc pod uwage średni dobowy rozkład ruchu możesz założyć że na ...
gsl

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 24079

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Sob Sty 31, 2004 12:34 am   Temat: Hosting, poszukuje, zaplace
ktorych trzon stanowia kilku adminow samoukow, ktorym sie wydaje, ze poniewaz potrafia "postawic" redhata - to reszta ludzi to debile, a jak wlozy jeszcze do tego garnitur to jest wielki pan, profesjo ...
gsl

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 24079

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Sob Sty 31, 2004 12:31 am   Temat: Hosting, poszukuje, zaplace
Wszystkim z podobnym problemem do mojego polecam: www.kylos.pl.

No ładnie polecasz.... firma która dzierżawi serwer (pewnie virtualny pakiet ISP) w firmie która dzierżawi serwer (może już nawet fiz ...
  Temat: p2p (e-mule)
gsl

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 8512

PostForum: Forum WWW   Wysłany: Pon Lip 14, 2003 9:42 pm   Temat: p2p (e-mule)
Używam odmiany osiołka zwanej mldonkey, napieprza jak dziki osioł , praktycznie 100% łącza - no chyba że włącze limit. Grunt to dobre ustawienia i nie resetowanie osła co 5 minut.
  Temat: KOCHAM
gsl

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 19062

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pon Lip 14, 2003 9:20 pm   Temat: KOCHAM
I mnie nie! Mnie! Mnie!
(Może dlatego że na "Z" jestem?)
BuuMie I love You too!

ZZZZZupiór?
  Temat: szukam tej dziewczyny
gsl

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 11284

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Pon Lip 14, 2003 8:58 pm   Temat: szukam tej dziewczyny
chyba się zapomniałem zalogować... ten złośliwy post powy żej to oczywiście mój
  Temat: Życzenia Świąteczne
gsl

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 7381

PostForum: Po prostu życie ...   Wysłany: Sro Sty 15, 2003 10:52 pm   Temat: Życzenia Świąteczne
hm .. moze ja tez zmienie na cos podobnego emblemacik
spoko to nie bedzie Sting

O... Drakita zmieniła makijarz...chyba ,usze przestać pić
  Temat: pupcia czy hohuuns ?
gsl

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 9436

PostForum: Po prostu życie ...   Wysłany: Sob Lis 02, 2002 12:38 am   Temat: pupcia czy hohuuns ?
No ten tego... mnie to zazwyczaj takie dwa argumenty pod bluzeczką...

A tak w ogóle to dwie rzeczy mnie zainteresowały: jest tu kilku facetów a taki fajny temat został
bez odpowiedzi... czyżby na ...
  Temat: PYTam o tyleczek
gsl

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 12280

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Sob Lis 02, 2002 12:28 am   Temat: PYTam o tyleczek
dziewczyny mam pytanie....
ostanio pokazała sie now areklamówka kosmetyków Adidas dla facetów i tam pod koniec jaet jeden taki cholernoe śliczny i zgabny tyłeczek.
wam tez się podoba ??????

Kotuś ...
gsl

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 12280

PostForum: Hyde Park   Wysłany: Sob Lis 02, 2002 12:26 am   Temat: PYTam o tyleczek
a moze zrobicie konkurs na najzgrabniejszy tyleczek? :>>
oczywiscie mam na mysli damskie tyleczki

eeee.... lepiej zagogluj... bo te tutaj to tylko gadać potrafią.... a jak coś to albo są ...
  Temat: sposob na przygnebienie/depresje
gsl

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 12007

PostForum: Po prostu życie ...   Wysłany: Sob Lis 02, 2002 12:15 am   Temat: Re: sposob na przygnebienie/depresje
ktos ma jakas zlota trutke na te dolegliwosci?

Mocna Wiśnia?
  Temat: forum ??? #siedlce ?
gsl

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 9607

PostForum: #siedlce   Wysłany: Sro Maj 30, 2001 3:30 pm   Temat: forum ??? #siedlce ?

On 2001-05-27 23:03, IRA napisał:
czy to jest dobry pomysł ??? irc i siedlce. w sumie i tutaj i tam rozmawia się.

Może jestem cholerny optymista, ale jestem zdania ze to forum zdechnie tak j ...

Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do: